Chat with us, powered by LiveChat
AUTORIZOVANÝ ORIGINÁLNY VÝROBOK
DOPRAVA DO 24 HODÍN
PODPORA PROSTREDNÍCTVOM CHATU, E-MAILU A TELEFÓNU
BEZPLATNÁ HORÚCA LINKA +4969 - 173261340
 
MICROSOFT OFFICE MAC 2016 HOME AND BUSINESS

MICROSOFT OFFICE MAC 2016 HOME AND BUSINESS

129,95 € *

vrátane DPH.

K dispozícii na okamžité stiahnutie


Ste firemný zákazník
alebo máte právne otázky?

Som tu pre vás.


Kadir Aydin

Microsoft Licensing Professional (MLP)

Microsoft Office 2016 Home and Business pre Mac - efektívny kancelársky a obchodný softvér...viac
Informácie o výrobku "MICROSOFT OFFICE MAC 2016 HOME AND BUSINESS"

Microsoft Office 2016 Home and Business pre Mac - efektívny kancelársky a obchodný softvér

Komplexný balík softvéru Microsoft Office 2016 je k dispozícii aj pre Mac. Edícia Home and Business obsahuje osvedčené programy Word, Excel, PowerPoint, Outlook a OneNote. Vo verzii pre Mac ponúka MS Office 2016 dôkladnú revíziu predchádzajúcich komponentov s optimalizovaným prispôsobením pre OS X, pričom si zachováva typické používateľské rozhranie známe zo systému Windows s jeho typickým rozložením. Používatelia môžu písať texty, vytvárať výpočty, navrhovať prezentácie, spravovať e-maily a spracovávať poznámky ako zvyčajne, bez toho, aby sa museli zaobísť bez známych funkcií systému Mac. Klávesové skratky známe z verzie pre systém Windows boli prevzaté aj na stránke Microsoft Office 2016 pre Mac , čo je úľavou najmä pre používateľov, ktorí prechádzajú medzi oboma operačnými systémami.

Na stránke Office 2016 Mac bola optimalizovaná najmä kompatibilita medzi dokumentmi vytvorenými v systéme Windows a v systéme OS X, a to vďaka väčšej jednotnosti prezentácie. To predstavuje osobitnú výhodu pri spolupráci a zdieľaní dokumentov nielen medzi používateľmi systémov Windows a Mac, ale aj v cloude - kde Office preferuje cloudovú službu OneDrive od Microsoftu.

Verzia MS Office 2016 Home and Business pre počítače Mac sa napriek tomu v niekoľkých bodoch líši od verzie pre Windows: aplikácie Microsoft Publisher a Microsoft Access nie sú súčasťou balíka Office for Mac 2016; chýbajú aj dve nové funkcie "Inteligentné vyhľadávanie" - "Insights" - ako aj "Čo by ste chceli robiť?" - "Tell Me" - a novo pridané typy grafov v aplikáciách Word, Excel a PowerPoint.

V Office for Mac 2016 je však k dispozícii aj mnoho praktických vylepšení programov, ako aj nové zaujímavé funkcie na bezproblémové zvládnutie všetkých úloh, ktoré sa vyskytnú.

Microsoft Office 2016 pre Mac je k dispozícii v obchode Wiresoft Software Shop ako cenovo výhodná jednotlivá licencia pre edície Home a Business. Nižšie uvádzame prehľad všetkých výhod, ktoré Office 2016 pre Mac ponúka pri zakúpení.

Nové funkcie v jednotlivých aplikáciách Office 2016 pre Mac

Mnohé nové funkcie v Office 2016 pre Mac sú k dispozícii aj v troch samostatných aplikáciách Excel, Word a PowerPoint, čo podporuje prácu s dokumentmi naprieč aplikáciami.

Zjednodušené zdieľanie dokumentov

Ak chcete zdieľať dokumenty ešte jednoduchšie, používatelia jednoducho kliknú na príslušné tlačidlo "Zdieľať" na páse kariet. Práva na čítanie a editovanie možno prideliť aj individuálne.

Vylepšená história verzií dokumentov

Pri práci na dokumente s viacerými kolegami je dôležité, aby staršie verzie dokumentu zostali k dispozícii. Pomocou funkcie "História verzií" ich možno nielen okamžite zobraziť, ale aj obnoviť príslušné stavy, aby ste ich mohli ďalej používať.

Integrácia služby OneDrive aj pre Mac

Integráciu služby OneDrive v aplikácii Office 2016 for Mac môžu teraz používať aj používatelia počítačov Mac a pristupovať tak k dokumentu Office uloženému v službe OneDrive z akéhokoľvek vhodného koncového zariadenia bez ohľadu na jeho umiestnenie. Vďaka tomu nie je potrebné ukladať ich lokálne do počítača alebo podobného zariadenia alebo na USB kľúč, ako to bolo predtým.

Ochrana pred stratou údajov (DLP)

Prostredníctvom služby OneDrive je funkcia DLP k dispozícii aj v aplikácii Office 2016 for Mac pre dokumenty Word, Excel a PowerPoint. Najmä správcovia môžu pomocou DLP centrálne vytvárať a spravovať zásady, ktoré nastavujú usmernenia a upozornenia o bezpečnosti údajov pri vytváraní a zdieľaní dokumentov s inými používateľmi a zobrazujú ich hneď, ako aplikácia zistí možné riziko.

Jednotlivé funkcie v aplikáciách Office 2016 pre Mac

Okrem týchto nových funkcií, ktoré sú k dispozícii spoločne v aplikáciách Word, Excel a PowerPoint, obsahuje Office 2016 for Mac aj niekoľko nových funkcií a vylepšení pre ostatné jednotlivé aplikácie dostupné vo verziách Home a Business:

Nové funkcie Wordu v Office 2016 pre Mac

Spoločnú prácu viacerých používateľov na dokumente programu Word uľahčujú najmä nasledujúce funkcie:

  • Zadávanie v reálnom čase: Ak na tom istom dokumente programu Word pracuje viacero používateľov, je možné použiť zadávanie v reálnom čase, ktoré zobrazuje, kde jednotliví používatelia práve vykonávajú zmeny, ktoré je potom možné okamžite sledovať alebo kontrolovať.
  • Funkcia komentárov: Vďaka vylepšenej funkcii komentárov je úprava textu v aplikácii Word 2016 teraz oveľa prehľadnejšia a efektívnejšia, pretože dokument Word teraz obsahuje všetky komentáre rôznych účastníkov; okrem toho na ne možno priamo odpovedať, takže už nie je potrebné písať ďalší e-mail.
  • Ukladanie do pripnutého priečinka: Dokument programu Word je teraz možné vizuálne pripnúť do príslušného priečinka, takže každý používateľ má k nemu a k dokumentom, ktoré obsahuje, rýchlejší a jednoduchší prístup prostredníctvom zoznamu skokov (jumplist).
  • PDF v programe Word: Na prenesenie obsahu PDF do programu Word už nie je potrebné v programe Word for Office 2016 pre Mac kopírovať a vkladať - niekedy pracne: stačí otvoriť PDF priamo v programe Word a prevziať nielen text, ale aj všetky grafické prvky. Tie a teraz môžete voľne upravovať v programe Word. Ak má byť dokument programu Word opäť k dispozícii vo formáte PDF, môžete ho opäť uložiť aj v tomto formáte.

Nové funkcie Excelu v Office 2016 pre Mac

Excel 2016 pre Mac obsahuje nasledujúce vylepšenia existujúcich funkcií, ako aj nové nástroje:

  • PROGNOSE.ETS: Pomocou funkcie PROGNOSE.ETS možno extrapolovať časové rady údajov pomocou exponenciálneho vyhladzovania s využitím algoritmu ETS (Exponential Smoothing), ktorý je medzi používateľmi dobre známy. Funkcia sa používa na generovanie krátkodobých alternatívnych prognóz, ktoré môžu byť k dispozícii aj ako tzv. prognostický list.
  • Funkcia LET: Pomocou funkcie LET je teraz možné pomenovať jednotlivé rozsahy vo vzorci; to zlepšuje nielen výpočtový výkon, ale aj čitateľnosť a kombinovateľnosť v programe Excel.
  • Filter zobrazení: Najmä pri spoločnej práci na dokumente programu Excel je často dôležité, aby ste mohli zobraziť len určité zobrazenia - napr. svoje vlastné, aby ste získali lepší prehľad. Prostredníctvom zobrazenia filtra je teraz možné skryť triedenie a filtre iných používateľov.

Nové funkcie aplikácie Outlook v Office 2016 pre Mac

Používatelia Macu, ktorí radi používajú Outlook na organizovanie e-mailov a schôdzok, určite ocenia nasledujúce nové funkcie, ktoré nielenže triedia každodennú záplavu e-mailov, ale aj výrazne uľahčujú vyhľadávanie obsahu a dokumentov.

  • Prehľad príloh súborov: Ak sa má e-mail odoslať s prílohou súboru, Outlook 2016 pre Mac prehľadne zobrazí všetky nedávno použité dokumenty v zozname.
  • Zdieľanie dokumentov: Používatelia OneDrive v počítačoch Mac môžu jednoducho zdieľať dokumenty s ostatnými vrátane individuálnej konfigurácie oprávnení na zdieľanie pre čítanie a úpravu atď.
  • Funkcia Clutter (Neporiadok): Tento nástroj je dôležitým pomocníkom pri triedení veľkého množstva e-mailov a oddeľovaní zrna od pliev: Automaticky triedi nedôležité e-maily do vlastného priečinka a denne odosiela prehľad e-mailov uložených v tomto priečinku prostredníctvom aplikácie Outlook, aby sa na ne nezabudlo.
  • Zjednodušené vyhľadávanie: Ak chcete pri vyhľadávaní obsahu zmeniť aktuálny priečinok alebo poštovú schránku, jednoducho zmeňte vyhľadávanie prostredníctvom rozbaľovacieho zoznamu "Nová oblasť vyhľadávania".

Nové funkcie aplikácie PowerPoint v Office 2016 pre Mac

Nové funkcie programu Outlook v aplikácii Office Home and Business for Mac ponúkajú okrem iného praktické možnosti na zlepšenie riadenia času počas prezentácie a na prehľadné zvýraznenie obsahu:

  • Časový harmonogram: Skoncujte so stresom počas prezentácií s krátkym časovým harmonogramom: Sledovanie času zlepšuje riadenie času a pomáha efektívne využívať daný časový rámec prezentácie, pretože zobrazuje čas, ktorý je počas prezentácie k dispozícii; používateľ tak môže kedykoľvek primerane reagovať a upraviť svoju prezentáciu.
  • Výstižnejšie informácie prostredníctvom nástroja štetec: Namiesto laserového ukazovadla alebo dokonca prútika na poukázanie na určité prvky alebo procesy počas prezentácie môžu teraz používatelia použiť integrovaný štetec na upútanie pozornosti publika farebným zvýraznením dôležitých prvkov. Toto sa deje len v režime prezentácie, takže pôvodný súbor PowerPoint zostáva nezmenený.
  • FunkciazdieľaniaFunkcia zdieľania v aplikácii PowerPoint bola vylepšená, takže prezentácie možno teraz ešte jednoduchšie a rýchlejšie publikovať prostredníctvom sociálnych sietí.

Nové funkcie OneNote v Office 2016 pre Mac

OneNote - poznámkový blok balíka Office, vďaka ktorému je písanie poznámok, editovanie a zdieľanie dôležitých nápadov s ostatnými ešte pohodlnejšie:

  • Zdieľanie poznámkových blokov: Všetky dôležité informácie o projekte, ako sú fotografie, výkresy, videá atď., možno centrálne zhromažďovať v novom OneNote a synchronizovať ich s ostatnými, čo zlepšuje spoluprácu na projektoch.
  • Vkladanie videí: Videá z Vimeo a YouTube teraz môžete ľahko integrovať do stránky pomocou aplikácie OneNote.
  • Vytváranie poznámok priamo na webovej stránke: Používatelia počítačov Mac, ktorí používajú prehliadač Microsoft Edge, môžu jednoducho písať poznámky alebo zvýraznenia na webovej stránke a potom ich zdieľať prostredníctvom aplikácie OneNote.

Systémové požiadavky pre Office 2016 pre Mac Home and Business

Office 2016 pre Mac je k dispozícii len v 64-bitovej verzii. Office 2016 pre Mac sa v zakúpenej verzii nedá používať ani pre iOS na iPhonoch.

  • Procesor: Procesor Intel
  • Operačný systém: Mac OS, minimálne verzia 10.10 (Yosemite) až po verziu Mac OS 10.12.6 (Sierra)
  • Pracovná pamäť: aspoň 4 GB RAM
  • Miesto na pevnom disku: 6 GB vo formáte HFS+ (tiež: Mac OS Extended alebo HFS Plus)
  • Displej: minimálne 1 280 x 800

Kúpte si MS Office 2016 pre Mac za rozumnú cenu v online obchode Wiresoft

Na stránke Wiresoft nájdete edíciu Home a Business balíka Office 2016 pre Mac - s integrovanými aplikáciami:

  • Word 2016
  • Excel 2016
  • PowerPoint 2016
  • Outlook 2016
  • OneNote 2016

Prikúpe   edície Home and Business balíka Office 2016 for Mac môžete okrem nízkej ceny za použitý softvér využívať aj nasledujúce ďalšie výhody na Wiresoft :

  • Pri kúpe každej licencie Microsoft Office 2016 pre Mac Home and Business od spoločnosti Wiresoft získate softvérový produkt, ktorý používate výhradne vy.
  • Jednotlivé licencie pre Office for Mac boli dôkladne testované spoločnosťou Wiresoft, aby sa zabezpečilo, že sú vhodné na daný účel.
  • Spoločnosť Wiresoft ako seriózny predajca softvéru neponúka vo svojom internetovom obchode testovacie verzie, ktoré sú platné len na obmedzený čas alebo majú obmedzené funkcie.
  • Pri nákupe od spoločnosti Wiresoft si môžete byť vždy úplne istí, že kupujete originálny softvérový produkt spoločnosti Microsoft, ktorý je v súlade s platnými právnymi predpismi, takže sa v žiadnom prípade nenachádzate v šedej zóne.

V prípade otázok týkajúcich sa nákupu softvéru z Microsoft Office 2016 for Mac Home and Business alebo iných dostupných softvérových produktov spoločnosti Microsoft nás jednoducho kontaktujte e-mailom, telefonicky alebo prostredníctvom chatu.

Čítajte, píšte a diskutujte o recenziách...viac
Recenzie zákazníkov pre "MICROSOFT OFFICE MAC 2016 HOME AND BUSINESS"
Napíšte recenziu
Recenzie sa aktivujú po overení.

Polia označené * sú povinné.

Vzal som na vedomie nariadenia o ochrane údajov.

Naposledy zobrazené