Chat with us, powered by LiveChat
AUTORIZOVANÝ ORIGINÁLNY VÝROBOK
DOPRAVA DO 24 HODÍN
PODPORA PROSTREDNÍCTVOM CHATU, E-MAILU A TELEFÓNU
BEZPLATNÁ HORÚCA LINKA +4969 - 173261340
 
MICROSOFT OFFICE 2016 HOME AND BUSINESS

MICROSOFT OFFICE 2016 HOME AND BUSINESS

179,95 € *

vrátane DPH.

K dispozícii na okamžité stiahnutie


Ste firemný zákazník
alebo máte právne otázky?

Som tu pre vás.


Kadir Aydin

Microsoft Licensing Professional (MLP)

Microsoft Office 2016 Home and Business - pre modernú organizáciu kancelárie a firmy Edícia...viac
Informácie o výrobku "MICROSOFT OFFICE 2016 HOME AND BUSINESS"

Microsoft Office 2016 Home and Business - pre modernú organizáciu kancelárie a firmy

Edícia Office 2016 Home and Business je navrhnutá tak, aby zvládla všetky typické úlohy moderného každodenného podnikania - a ešte oveľa viac: Mnohé praktické, intuitívne použiteľné nástroje uľahčujú používanie jednotlivých programov, čo urýchľuje dokončenie projektov. Najmä edícia Office 2016 Home and Business ponúka v porovnaní s ostatnými edíciami výrazné plus v možnostiach použitia vďaka integrácii programu DTP Publisher 2016 - s ním možno profesionálne vytvárať rôzne publikácie pre všetky cieľové skupiny: od obchodných zásielok až po rozsiahlejšie reklamné katalógy.

Všetky programy zahrnuté v balíku Office 2016 Home and Business:

  • Word 2016 - úprava textu na kancelársku a súkromnú komunikáciu
  • Excel 2016 - účtovníctvo, štatistika, výpočty
  • PowerPoint 2016 - vytváranie prezentácií a prednášok
  • Outlook 2016 - e-mailová komunikácia, kalendár, plánovanie stretnutí a úloh
  • OneNote 2016 - vytváranie poznámok, zhromažďovanie a dokumentovanie nápadov

Office 2016 Home and Business samozrejme opäť ponúka celý rad všeobecne užitočných funkcií:

  • Inteligentní asistenti "Insights", vyhľadávací nástroj, ktorý prepája programy balíka Office priamo s vyhľadávaním Bing, a "Tell Me" na rýchlejšie nájdenie funkcií, podporujú profesionálov aj neskúsených používateľov pri úprave dokumentov.
  • Používatelia sú pripojení v cloude prostredníctvom služieb OneDrive a SharePoint. Vďaka komplexným funkciám je zdieľanie údajov mimoriadne flexibilné, takže Office 2016 ďalej optimalizuje spoluprácu na dokumentoch Office a ich poskytovanie v reálnom čase.
  • Pre túto edíciu, ale aj pre ostatné edície sú k dispozícii aj nové návrhy kancelárií: Režim "Dark Grey" má obzvlášť výrazné kontrasty, zatiaľ čo "farebné" prevedenie zobrazuje programy v modernom vzhľade.

Výhodou edície 2016 je aj to, že je podporovaná staršími operačnými systémami Microsoft od Windows 7 - dôležitá vlastnosť, ktorá rozhoduje o kúpe, najmä pre tých kupujúcich, ktorí naďalej používajú túto alebo nasledujúcu verziu. Okrem verzie Office 2016 Home and Business 2016 si môžete v internetovom obchode Wiresoft zakúpiť aj verziu Professional Pro (bez predplatného!). V nasledujúcom prehľade sú podrobne predstavené všetky jednotlivé programy, ktoré sú súčasťou balíka Office 2016 Home and Business.

Všeobecné nové funkcie v balíku Office 2016 Home and Business

Office 2016 Home and Business obsahuje niekoľko nových funkcií v programoch Home and Business, ktoré majú používateľom zmysluplne pomôcť pri práci:

  • "Sie wünschen" (Povedz mi) je operačný asistent (nemecky: "Ty si želáš"), ktorého ikona má tvar žiarovky. Keď používateľ hľadá nejakú funkciu, stručne zadá do vstupného poľa, čo chce urobiť, a Tell Me ukáže, kde a ako to urobiť, alebo ponúkne ďalšiu podporu.
  • Insights je tiež asistent, pomocou ktorého môžete získať výsledky vyhľadávania výrazov, napríklad v dokumente balíka Office, prostredníctvom inteligentného vyhľadávania podporovaného systémom Bing, ktoré sa zobrazujú v bočnej oblasti okna balíka Office.
  • Zjednodušené zdieľanie uľahčuje zdieľanie dokumentov aplikácií Excel, Word a PowerPoint a prideľovanie individuálnych práv príjemcom.
  • Funkcia "História verzií" zobrazuje aj staršie verzie dokumentu pre aplikácie Word, Excel a PowerPoint a sprístupňuje ich.
  • Integrácia služby OneDrive umožňuje používateľom prístup k dokumentom balíka Office odkiaľkoľvek a z akéhokoľvek koncového zariadenia, ak sú v ňom uložené.
  • Funkcia ochrany pred stratou údajov (DLP) je k dispozícii prostredníctvom SharePoint Online a OneDrive for Business pre dokumenty Word, Excel a PowerPoint na centrálne vytváranie zásad používania a zverejňovania citlivých údajov. Hneď ako sa zistí bezpečnostné riziko, príslušný používateľ dostane oznámenie.

Jednotlivé funkcie špecifické pre program v aplikácii Office 2016 Home and Business

Jednotlivé programy zahrnuté v balíku Office 2016 Home and Business Edition tiež ponúkajú celý rad vylepšení a nových funkcií:

Nové funkcie aplikácie Word v balíku Office 2016 Home and Business

Program Word, ktorý je súčasťou balíka Office 2016 Home and Business, obsahuje optimalizácie existujúcich funkcií, ako aj niektoré nové nástroje. Vďaka nim je tímová práca na dokumentoch Word ešte efektívnejšia - či už v kancelárii, alebo online v cloude. Okrem toho je však v programe Word 2016 k dispozícii ešte viac šablón, ako aj mimoriadne praktická funkcia otvorenia dokumentu PDF priamo v programe:

  • Otvorenie PDF priamo v programe Word: Pri otváraní súboru PDF v aplikácii Word 2016 sa prevezme nielen formátovanie vrátane písma, ale aj obrázky a grafika. Tie môžete upravovať priamo pomocou nástrojov integrovaných v aplikácii Word. Potom môžete tento dokument programu Word opäť uložiť aj vo formáte PDF.
  • Nové možnosti pre tvary WordArt: Word 2016 obsahuje ešte viac možností pre tvary WordArt na individuálne navrhovanie dokumentov s ich pomocou - napríklad texty možno ľubovoľne transformovať tak, aby sa prispôsobili tvaru grafického prvku atď.
  • Vylepšené zadávanie v reálnom čase: Vďaka nástroju "zadávanie v reálnom čase" je súbežná tímová práca na dokumente Word ešte efektívnejšia a zároveň prehľadnejšia: Ak určitý používateľ vykonáva zmeny v texte Word, zatiaľ čo ho majú otvorený aj ostatní zamestnanci, môžu tieto činnosti nielen sledovať, ale v prípade potreby aj opravovať.
  • Vylepšená funkcia komentárov : Optimalizovaná funkcia komentárov v programe Word okrem zobrazovania zmien v reálnom čase zobrazuje komentáre jednotlivých zamestnancov tak, aby na ne mohli ostatní používatelia odpovedať priamo v tom istom poli komentára. Všetky príspevky sú tak centrálne integrované v jednom dokumente programu Word, takže používatelia o nich nemusia písať e-maily.
  • Pripnutý priečinok : Priečinok, v ktorom je uložený každý dokument programu Word, možno viditeľne pripnúť ako zoznam skokov (jumplist). Takto k nemu majú všetci zamestnanci okamžitý prístup, rovnako ako ku všetkým ostatným dokumentom, ktoré sa v ňom nachádzajú.

Nové funkcie v aplikácii Excel 2016 pre domácnosti a firmy

Medzi odporúčanými funkciami v programe Excel 2016 je návrh najvhodnejšieho typu grafu pre príslušnú výpočtovú operáciu. Používatelia jednoducho označia príslušné údaje myšou a program vytvorí výber vhodných grafov na základe skutočných údajov ako živý náhľad.

Okrem toho je k dispozícii niekoľko nových typov grafov, ktoré ešte názornejšie ilustrujú určité výpočty:

  • Vodopádový graf je typ stĺpcového grafu, ktorý možno použiť na zobrazenie kladných a záporných zmien určitej hodnoty.
  • Histogram je vhodný na zobrazenie rozdelenia frekvencií určitých tried.
  • Typ mapy stromov názorne zobrazuje proporcie v hierarchickej štruktúre.
  • Paretov graf patrí medzi histogramy a používa sa na vizualizáciu hodnôt absolútne aj relatívne vo forme stĺpcov.
  • Sunburst diagram sa používa najmä na usporiadanie hierarchických údajov do podoby sústredných kruhov s cieľom zobraziť vzťahy medzi nimi.
  • Krabicový graf - známy aj ako boxplot alebo box & whiskers - zobrazuje štatistické vyhodnotenia vo forme kvartilov a mediánov.

Okrem toho Excel v balíku Office 2016 Home and Business ponúka niektoré nové typy výpočtov, napríklad funkciu PROGNOSE.ETS, ktorá teraz generuje aj krátkodobé alternatívne budúce prognózy vrátane najlepších a najhorších prípadov. Interaktívne diagramy v otočných tabuľkách s novo integrovanými funkciami Business Intelligence ponúkajú okrem iného navigáciu drill-down, známu z online analytického spracovania (OLAP). Nová funkcia LET zlepšuje výpočtový výkon a kombinovateľnosť v programe Excel 2016: v rámci vzorca je možné pomocou nej pomenovať jednotlivé rozsahy. Nový filter zobrazenia umožňuje skryť triedenie a filtre ostatných zamestnancov v pracovnom hárku a zobraziť len svoje vlastné.

Funkcie aplikácie PowerPoint v aplikácii Office 2016 Home and Business

Verzia programu PowerPoint 2016 rozširuje možnosti navrhovania prezentácií o nové nástroje, animácie a grafiku, ako aj možnosti správy času:

  • Integrovaný návrhár PowerPoint Designer pri vkladaní grafiky alebo ilustrácie do snímky poskytuje rôzne návrhy dizajnu, ktoré možno okamžite použiť kliknutím.
  • Nová funkcia PowerPoint Morph umožňuje vytvárať animované prechody medzi dvoma snímkami prezentácie. Morfovanie funguje s obrázkami a grafikou alebo 3D tvarmi, ale aj so slovami a textami.
  • Nástroj štetec sa používa na zreteľné zvýraznenie jednotlivých prvkov, napríklad pojmov, ale aj grafiky v prezentácii na snímke ich farebným zvýraznením. Zvýraznenie sa vykonáva len v režime prezentácie, samotný dokument PowerPoint sa nemení.
  • Časový harmonogram poskytuje prezentujúcim ešte lepšiu kontrolu nad riadením času počas prezentácie: vždy zobrazuje čas, ktorý je k dispozícii, takže časový rámec je dodržaný aj napriek prípadnému oneskoreniu.
  • Funkcia zdieľania ešte viac uľahčuje publikovanie prezentácie prostredníctvom kanálov sociálnych médií, ako je napríklad Facebook.
  • Službu prezentácie možno použiť s účtom Microsoft na sprístupnenie živej prezentácie aj iným záujemcom prostredníctvom prehliadača.

Nové praktické funkcie aplikácie Outlook v aplikácii Office 2016 Home and Business

Outlook 2016 má množstvo nových funkcií, ktoré používateľom pomáhajú predovšetkým efektívne spravovať každodennú záplavu e-mailov, ako aj rýchlejšie vyhľadávať obsah, kontakty a dokumenty; ešte jednoduchšie a rýchlejšie je teraz aj odosielanie súborových príloh:

  • Funkcia Clutter (Neporiadok) oddeľuje dôležité e-maily od nedôležitých, ktoré sa už nachádzajú v priečinku doručenej pošty, a tieto e-maily triedi do samostatného priečinka nevyžiadanej pošty; deaktivuje tiež všetok potenciálne nebezpečný obsah, ako sú nebezpečné odkazy alebo škodlivý softvér. Clutter tiež rozpoznáva správanie používateľa, napríklad to, ktoré e-maily sa čítajú ako prvé, ktoré neskôr a ktoré sa úplne ignorujú, a tak neustále zlepšuje kritériá triedenia.
  • Prostredníctvom virtuálneho vyhľadávacieho priečinka sa e-maily alebo osoby a kontakty najprv filtrujú podľa vopred definovaného vyhľadávacieho kritéria a potom sa v ňom hromadne zobrazia.
  • Po zadaní mena alebo kliknutí do poľa "Komu" nového e-mailu adresár navrhne zodpovedajúce kontakty z adresára, ale aj tie, s ktorými odosielateľ správy často komunikuje.
  • Prílohy sa dajú nájsť a odoslať ešte rýchlejšie, pretože Outlook 2016 zobrazí zoznam všetkých súborov, ktoré boli naposledy použité po kliknutí na "Pripojiť súbor". Prílohy obsahujú rozbaľovaciu ponuku s funkciami na okamžité otvorenie, kopírovanie, uloženie alebo vymazanie jedným kliknutím.
  • Prostredníctvom služieb OneDrive a SharePoint môžete odosielať súbory uložené v týchto službách ako prepojenie. Tým sa výrazne znižuje množstvo údajov v e-mailovej schránke.

Program na tvorbu poznámok OneNote v aplikácii Office 2016 Home and Business

V neposlednom rade je súčasťou balíka Office 2016 Home and Business aj OneNote, obľúbený digitálny poznámkový blok, ktorý sa dá vďaka svojej univerzálnosti používať takmer kdekoľvek a dá sa používať aj v smartfónoch a tabletoch

Môžete ju používať v smartfónoch a tabletoch a robiť, upravovať a zdieľať poznámky odkiaľkoľvek.

  • Nápady a úlohy môžete spontánne zaznamenávať pomocou aplikácie OneNote a synchronizovať ich vo všetkých koncových zariadeniach.
  • Patria sem aj obrázky, videosúbory a texty. Integrované rozpoznávanie textu a reči umožňuje vyhľadávať texty v obrázkoch (napr. snímky obrazovky) a hlasové súbory na kľúčové slová.
  • Aplikácia OneNote je integrovaná s rôznymi programami balíka Office, takže si v nej môžete ľahko robiť poznámky.
  • Na zariadeniach s dotykovým ovládaním môžete poznámky zadávať aj ručne.
  • Poznámky môžu byť navzájom prepojené a obsah z internetových zdrojov môže byť automaticky prepojený.
  • Poznámkové bloky môžete ukladať do služby OneDrive a zdieľať ich s ostatnými používateľmi.

Systémové požiadavky pre Office 2016 Home and Business:

MS Office Home and Business je k dispozícii v 32-bitovej a 64-bitovej verzii. 64-bitová verzia sa zvyčajne inštaluje automaticky - v 32-bitovom operačnom systéme s procesorom x86 je možné nainštalovať iba 32-bitovú verziu. V závislosti od verzie sa môžu líšiť požiadavky na hardvér, najmä pokiaľ ide o pamäť a miesto na pevnom disku. Musia sa dodržiavať tieto minimálne požiadavky:

  • Operačný systém: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10, Windows 11
  • Procesor: x86 alebo x64 bitový procesor s frekvenciou aspoň 1 GHz a SSE2
  • Pamäť: 1 GB RAM (32-bitová), 2 GB RAM (64-bitová)
  • Miesto na pevnom disku: aspoň 3,0 GB
  • Displej: min. rozlíšenie 1 024 x 768
  • Grafická karta: minimálne grafická karta DirectX 10 pre hardvérovú akceleráciu grafiky

Kúpte si MS Office 2016 Home and Business lacno v našom internetovom obchode Wiresoft

MS Office 2016 Home and Business Edition je k dispozícii v bežných obchodoch. V internetovom obchode Wiresoft je softvér Office 2016 Home and Business k dispozícii aj samostatne, ako kúpna verzia a bez záväzkov ako pri predplatnom s aktualizáciami softvéru; preto pri nákupe cez Wiresoft vznikajú len jednorazové náklady. Zakúpite si plnú verziu programu s rovnakým rozsahom programov a funkcií, ako ponúka maloobchodná licencia, s tým rozdielom, že tento balík Office 2016 Home and Business je jediná licencia, ktorú používate výlučne vy.

Bezpečný nákup softvéru so spoločnosťou Wiresoft: Kúpa balíka Office 2016 Home and Business alebo akejkoľvek inej edície balíka Office 2016 od spoločnosti Wiresoft je nielen mimoriadne lacná a pohodlná, ale aj bezpečná: tento softvér Office 2016 Home and Business je licencia pre jedného používateľa, Licencia pre jedného používateľa od spoločnosti Wiresoft nemá žiadny vplyv na rozsah programov alebo ich funkčnosť a softvér tiež nepodlieha opotrebovaniu používaním.

Spoločnosť Wiresoft predáva iba plné verzie programov MS Office Home and Business alebo iných programov spoločnosti Microsoft, ktoré sú identické s pôvodnými verziami alebo vydaniami spoločnosti Microsoft; tieto tiež pochádzajú iba z legálnych zdrojov od prvonadobúdateľov so sídlom v Európe.

Preto pri nákupe balíka Office 2016 Home and Business z Wiresoft Software Shop nehrozí žiadne právne riziko, pretože obchod je výslovne povolený zákonom, čo potvrdili aj mnohé rozsudky.

Tento softvér Office 2016 Home and Business môžete nainštalovať do svojho počítača ihneď po úplnom dokončení procesu nákupu a prevzatia a môžete ho aktivovať pomocou licenčného kľúča dodaného s nákupom a používať bez časového alebo iného obmedzenia.

Nákup softvéru balíkov Microsoft Office je pre zákazníkov spoločnosti Wiresoft ekonomicky výhodným spôsobom, ako si kúpiť takéto programy, ktoré bežne nie sú k dispozícii, za mimoriadne výhodnú cenu. Preto najmä samostatne zárobkovo činné osoby a súkromní používatelia, ale aj malé a stredné podniky profitujú z našej ponuky lacného softvéru: s Wiresoftom získajú nielen všetky exkluzívne výhody balíka Office 2016 Home and Business Edition, ale aj ušetria pri kúpe!

Okrem balíka Office 2016 Home and Business Edition nájdete v obchode Wiresoft Software Shop aj ďalšie edície a verzie, ako aj ďalšie programy Office v zakúpenej verzii. Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa balíka Office 2016 Home and Business alebo inej edície Microsoft Office 2016, jednoducho využite naše kompetentné poradenstvo prostredníctvom e-mailu, telefónu alebo chatu.

Čítajte, píšte a diskutujte o recenziách...viac
Recenzie zákazníkov pre "MICROSOFT OFFICE 2016 HOME AND BUSINESS"
Napíšte recenziu
Recenzie sa aktivujú po overení.

Polia označené * sú povinné.

Vzal som na vedomie nariadenia o ochrane údajov.

Naposledy zobrazené